Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.04.2007 13:08 - Spomeni:)
Автор: deni95 Категория: Забавление   
Прочетен: 17325 Коментари: 21 Гласове:
0



Tova prekrasno lice, tazi izteligentnost, tezi dve prelestni ochi, tazi plenitelna usmivka... no stiga tolkova za men! Ti kak si?

Ako nqkoq ve4er prez prozoreca ti vlezne debel 4i4koi te sgrab4i i pyhne v 4uval, ne se pritesnqvai, az te poiskah za podaryk ot Dqdo Mraz

внимание, това е SMS вирус. сега SIM картата ви ще блокира....%@&*^$%#$$.


тест за алкохол: моля, следвай инструкциите: дръж телефона пред лицето си и дишай в слушалката.
резултат: няма данни за алкохол, но какво ще кажеш за лошия си дъх!

 

Трябва да ти кажа нещо много важно, просто не знам как да започна
Думите за него не стигат, болката от чутото не може да се преживее - Дядо Коледа не съществува.

 

 


Poznai koi misli za teb!Poznai koi te obi4a!Poznai koi ti pra6ta tozi sms!


Kakvo li si pojelavat zvezdite,kogato vidqt pada6ti hora..?

 


Аз съм на плажа,а ти къде си?Аз съм сама,а ти сам ли си?Аз те обичам,а ти обичаш ли ме?Аз те бъзикам,а ти върза ли се?

Ако не престанеш да ми звъниш ще се наложи да охладя прегрелия ти джиесем в басейна.

 

Ако се чудиш коя съм аз погледни мацето отсреща с готиния бански, защото ми е близначка.

 

Стига вече!Не те ли болят краката от постоянното плуване из моите сънища?!

 

Едно сърце безумно те обича,едно сърце пред тебе се кълне,че вечно тебе ще обича и вечно тебе ще зове.

 

Аз съм роза със бодли, пипнеш ли ме ще боли.Пие твоите ръце мойто огнено сърце.Аз съм роза със бодли, дай ми знак за обич ти, но не ми ли пратиш зов, ще изсъхна без любов.

 

Ще те даря с нежност и любов - и желая да получа същото от теб.Така любовта може да бъде нощ, две, а защо не 1002!

 

Когато ми изневери, аз много се смях, защото, мили, сигурен бъди, че влюбена във теб не бях!

 

Минават ден след ден, далеч си ти от мен, а пък моята душа е задушена от тъга.

 

Мъжът е рай, мъжът е сила, но знай, че жена го е родила!

 

Ти си моята душа, ти си моята звезда, която озарява нощта, обич... чакай малко, май съм объркала номера.

 

Без тебе се уча да живея, да търся начин да не ме боли. Без теб се уча да копнея, да превърна всичките сълзи в мечти.

 

Океан с акули ще преплувам, защото само теб жадувам.Спасителният сал за мен бъди и с любовта си ме дари.

 

Отнема минута да срещнеш някого.Отнема час да го опознаеш.Отнема ден за да се влюбиш в него и цял един живот да го забравиш.

 

Сутрин не ям - мисля за теб. На обяд не ям - пак си мисля за теб. Вечер не спя,защото умирам от глад.

 

И ден, и нощ бленувам твоите устни да целувам.На теб сърцето си обричам, защото много те обичам!

 

Понякога си запалвам цигара, с дима да скрия своите сълзи. Тогава забравям твойта изневяра и те обичам, какт

Един съвет - пази се! Една молба - не се променяй! Едно желание - не ме забравяй! Една лъжа - не те обичам! Една истина - липсваш ми!

 

Какво да ти пиша?Какво да ти дам?Обичам те силно и друго не знам.

 

Да те помня ме кара небето. Да те обичам ме кара сърцето.

 

В сърцето ми пожар бушува!Дали сърцето ти го чува?

 

Едно момче сърцето ми плени, едно момче накара ме да тръпна, то моите сънища безпокои, то моите мисли покори.Запомни, това момче си ти!

 

Не ме гледай, за да си спомниш, а си спомняй, за да ме видиш.

 

За мен няма слънчев ден, за мен няма радост, когато си далеч от мен и не усещам твойта сладост.

 

За мен няма слънчев ден, за мен няма радост, когато си далеч от мен и не усещам твойта сладост.Ликът се дава винаги, сърцето - веднъж, а аз ти давам и двете наведнъж.

 

Загаси светлината, отвори прозореца, за да влезе тишината на нощта...

 

Чуй смеха на звездите и почувствай целувката, която ти изпраща Луната от мен.

 

Казаха ми, че един ден има 24 часа, 1 час - 60 минути, но не ми казаха, че един миг без теб е цяла вечност!

 

Това между нас за теб бе поредната игра, а за мен с нея дойде и любовта. Но за жалост ти не го разбра и ме остави с летните спомени за страстта.

 

Едни очи не мога да забравя, едни очи ме карат да не спя, едни очи в сърцето ми остават и като огън ме горят. Как исках аз да ги забравя, но не се забравя лесно обичта. Едни очи ме лъгаха жестоко - аз няма никога да им простя!

 

Сега си тук, но знай, че в живота ми има друг. Момче, което обичам. Не след теб, а след него вече тичам. Момче, което ме плени със своите красиви очи и добра душа...

 

Сърцето ми за теб копнее и само заради тебе то живее. Макар и толкова далеч от мен, аз не спирам да мисля за теб, дори и за ден.

 

Едно момиче те обича и много те цени. Вечно в теб се врича, теб боготвори. Ти ще я намериш в моите очи!

 

Липсваш ми, за теб копнея. Искам твоите очи. Липсваш ми, за теб живея. Ти си в моите мечти.

 

Тихо сядам в тъмнината и започвам да шептя, как до мен е самотата и за тебе аз тъжа.

 

Обичам те и те сънувам. Докосвам те в мечтите си. За никой друг аз не жадувам - за мене ти единствен си!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ти дойде като искра и сърцето ми плени. Плени моите моята душа, грабна моите мечти.

 

Ако има човек, който с късче лед да напише върху Слънцето "Обичам те!!!" значи те обича повече от мен.

 

Някой ден ще разбереш,че си значел нещо в живота ми, нека те боли, просто замълчи и си спомни за моите сълзи...о и преди!

 

1.Край тиха воденичка поточе румоли и тихичко нашепва не ме забравяй ти..

2.Обичам те защо да крия, туи що душата ми мълви.Без тебе всеки час е тъжен и целият

3.Когато всичко се забрави и спомена от тебе отлети,един единствен спомен си остаа,че бяхме с теб приятели - налиω

4.Когато сълзи бликнат от твойте очи и мека на твоето сърце натежи , ти тоз смс отвори и за мене си спомни

5.Денят е влюбен в нощта , животът в смъртта - а ние с тебе в любовта

6.Тъжен е денят без слънце, тъжна е нпщта без луна, но най-тъжна е моята душа,когато е без теб - сама.

7.Ти си веиикйа , ти си клонче , ти си кисело лимонче - така те аз наричам , защото те обичам..

8.Да ме обичаш не те задължавам,да ме мразиш не ти разрешавам,но помни ме - ако заслужавам.

9.знаеш ли , че баща ти е бил крадец,защото когато си се родил е откраднал всички звезди от небето и ги е събрал в твойте очи...

10. Когато луната изгрее през деня, когато звездите с ръка уловя, тогава и аз ще потъна в забрава и нашата любов ще изоставя.

11. Всяка сутрин желаеш да го почувстваш, да го духаш, да го допреш до устните си...тогава горещата течност се излива в теб....Това е насладата от КАФЕТО!!!

12. Мисля, че има и други неща в живота освен пари, бира и секс,само че не знам кои са!!!

13. Dyb do dyb gysta gora niama kade da sera!
Lunata bleda gyza mi gleda lainoto s triasak pada s kriasak kloni kyrsha gyza si byrsha mamkamu kerliva tui bilo kopriva!

14. zdravei az sam izvanzemno i tarsq nomera na momi4eta v tvoq telefon.Tarsq...tarsq...tarsq...Ni6to namereno.Izvod:Ti si GEI

15. Edin savet:Lqgai da spi6.
Edna laja:Idvam pri teb.
Edna istina:6te te skasam ot SEX.
Edna podrobnost:neznam koga

16. 6te te 4ukam strastno i bqsno.6te te 4ukam bavno za da ti e gadno.6te te 4ukam s 4uvstvo za6toto 4ukaneto e izkustvo

17. Tova lice,tova prekrasno izla4vane,tazi plenitelna usmivka,tezi krasivi o4i...,no stiga tolkova za men.Kaji ti kak siω

18. Klub: "Zaden dvor",organizira kupon pod deviza "Zdravo da ti vliza,bez da ti izliza".Za redovno pose6tenie i zadno namalenie,za akt bez spirka ima bonus i SVIRKA

19.Obi4ai,za6toto lubovta e edinstvenata strast,koqto ne priznava nito minalo nito bade6te.

20. 4asovnika se smee ot stenata,propusnala sam nai-6tastliviqt si 4as,kogato nakoi dalgo me e 4akal a az sam 4akala da 4uqtvoq glas.

21. ARESTUVAN SI:
Obvinenieto:Vleze mi pod kojata i me nakara da si mislq neprekasnato za teb.
Prisadara:Postoqnen sexsualen tormoz bez pravo na objalvane.

22. Celuvam te i ti polita6!Dokosvam te i ti zalita6!Obi4am te i ti izlita6 i pri men dolite6!

23.Sega e modata na malkite telefoni i na malkite koli.
Spokoino, kogato doide modata na malkite pishki, i ti shte mojesh da se pohvalish s neshto...

24. сьрцето ми умува ,дали с теб да полудува.Душата ми крещи, само туй недей прави!

25. Tursi se:
Muj - krasiv, s hybava kola, gotin zadnik, 4ydesen v
legloto, mil i grijoven...
Znam, 4e ne si ti, no ako poznava6 niakoi takuv obadi mi se!

26. Obi4am go tvoq malkiq! Me4taq s nego da si poigraq.
Iskam da go hvana. Obi4am da go stiskam i da go natiskam!
Priznavam si: ima6 stra6en TELEFON!!!

27. Policiqta e otkrila tryp bez mozuk i s malka pi6ka. Molq te obadi mi se, 4e se pritesnqvam!

28. Homo- klyb "Detelinka" vi kani na parti pod deviza:
"Zdravo da vi vliza!"

29. Folklorna grypa "Lapai dydyka pod byka" te kani na
koncert pod naslov: " Ako ne moje6 sam, az 6te ti go podam"

30. Predstavi si, 4e si na dunoto na okeana i ne ti dostiga vuzdyh, a
ta6acite mi sa kislorodni bytilki; lapai i di6ai! Nese smei- 6te se ydavi6!

31 Operatora na va6ia mobilen telefon e smenen! Negovata tarifa
otgovarq na va6iq 4len. Kolkoto po- maluk, tolkova po- evtino.
4estito vie govorite bezplatno!

32. Zdravei , az sum tvoq GSM. Nqma osoben problem, iskam samo da ti kaja, 4e smrudnqta v djoba ti e yjasna!!!

33. Sno6ti te tursih navsqkude, iskah da te ysetq vurhy moeto golo tqlo,
da 4yvstvam aromata ti, da vlqza v teb...Kude be6e glypava pijamoω

34 Iskam te! Iskam da te zamukna v krevata, da te mu4a i izpotq,
da te tresa, dokato sum v teb i tqloto ti da gori!... Ve4no tvoi: grip!

35."iskam da me celune6 tam kydeto nikoi ne me e celuval...." i sledva6t sms prodyljenie "na havaite mili4koo "

36. Beshe mi toplo i priatno! Pipah go, galeh go, iskah go, stiskah go, dokato poteche biala technost, za parvi pat v jivota si doiah krava!!!

37. Sexa e kato matematikata! Izvajdash drehite, sabirash legloto, razdeliash krakata i se umnojavash...ta, iskash li da reshim niakoia druga zadachkaω

38. Postaven si pod paragraf 111: prichina-vleze mi pod kojata, prisada-lud sex s men, izpalnenie-ot men, tazi ve4er!!!!

39. Ako iskash mi svali polichkata, ako iskash mi svali i gashtichkite, no molq te ostavi mi shtipkite na prostora...

40. Az sam edna perverzno choveche, koeto e preoblecheno kato tvoq GSM. V momenta si igraesh s moite intimni chasti i po usmivkata ti razbiram, che tova ti haresva...

41. Tova prekrasno lice, tazi izteligentnost, tezi dve prelestni ochi, tazi plenitelna usmivka... no stiga tolkova za men! Ti kak si???

42. Natisni 1 za strasten masaj, 2- za sex, 3- za frenska lubov. A za vsichko vzeto zaedno naberi moq nomer!!!!

43. Ne e losho da si qice: samo vednaj se chukash v jivota si, samo za 4 minuti se vtvardiavash i edinstvenata jena, koiato sedi varhu liceto ti e maika ti...

44. Sega znam zashto vsichki te haresvat: imash neshto skypo....neshto sladko...neshto sexy- t.e. imash men!!!!!

45. Ako se 4uvstva6 zle i moq SMS ne te radva-ne mi puka.No ako ne si do men,kogato te jelaq-misli mu!

46. Забрави ли ти моите очи как бликаха във тях сълзи?Сърцето ми бе в твоя власт...не тръгвай,спри,бе моят глас ...

47. Ako mojeh da izbiram kakvo da sym na tozi svqt, bih izbral da sym sylza, da se rodq na tvoite o4i, da jiveq na tvoeto lice i da umra na tvoite nejni ustni!

48. Ako nqkoq ve4er prez prozoreca ti vlezne,debel 4i4koi te sgrab4i i pyhne v 4uval, ne se pritesnqvai, az te poiskah za podaryk ot Dqdo Mraz!

49. Veselo diveene i na teb, i da se napie6 kato kazak a ne kato prostak!

50. U4ili sa me 4e 1 den e 24 4asa, 1 4as e 60 minuti, 1 minuta e 60 sekundi, no nikoi ne mi e kazval 4e 1 sekunda bez teb e cqla ve4nost!

51. Kogato iskam ne6to silno go krada ili go eba. Kakvo iska6 da napravq s teb?!

52. Ako lubovta e kapka-podarqvam ti dujd!
Ako celuvkata e sekundda-podarqvam ti 4asove!
Ako lubovta e 4ovek-podarqvam ti sebe si!

53. Do men si ti,no vsushtnost si dale4e,do men si ti obi4am te 4ove4e,do men si ti,no pak na razstoqnie,do men si,no tova e nakazanie...

54. Ima ti pri4ini pradi koito da si tatuira6 $/dolar/ na onaq rabota. 1).Vinagi 6te si gi gleda6. 2).Vinagi 6te gleda6 kak rastat. 3).6te gleda6 kak edna jena ti gi izduhva... :Р

55. IMATE NEPLATENA SMETKA OT 100 000 CELUVKI! LIHVATA E BUREN SEX. VIE NE OBI4ATE DA IMATE BOR4OVE, VREME E ZA PLA6TANE!

56. Ako si salza v o4ite mi ne bih plakala,ako sas salzi moga da te varna bih plakala cql jivot!!

57. Edna sled druga dve salzi se gonqt s pogled natajen i tiho ustnite se molqt:"Ne si otivai,stoi do men"

58. Misli6 li ponqkoga za men,za prikazkata ni krasiva?6te badem li otnovo zaedno nqkoi den?Bez teb "LIUBOV" E PROSTO DUMA SIVA!

59. Ako nqma6e kraka 6te6e li da nosi6 obuvki?NE!Tоgava za6to nosi6 sutien?!

60. Kakvo li si pojelavat zvezdite,kogato vidqt pada6ti hora..?

61. Poslednite izsledvaniq na angliiski u4eni pokazaha,4e ako si sexualno neopiten i si absoluten invalid v legloto,dytji6 telefona si v dqsnata ryka.

62. Xoroskoput vi za tazi sedmica:
zdrave-zvezdite se usmixvat
6tastie-zvezdite se usmixvat
kusmet-zvezdite se usmixvat
sex-zvezdite UMIRAT OT SMQX...

63. Аko ediniqt ti krak e Koleda,a drugiqt Nova godina iskam da te posetq mejdu praznicite......

64. Цигарата дими,но ти не се сърди,аз друга ще запаля,но теб не ще забрава !

65. Obi4am te,tova boli!Obi4am te vsi4ko e sylzi,no znai 4e poslednata sylza 6te kape ot tvoite o4i,za6toto bez da znae6 obi4a6 me i ti!

66. Vsqko tqlo potopeno v lubov i me4ti,izmestva to4no tolkova zlini,kolkoto e obema mu!

67. Za6to ne sam v tvoite pregratki?Za6to ne milva6 moite kosi?Na druga dnes darqva6 tazi trapka,pri druga si,no si v moite me4ti!

68. Lubovta e nai-tragi4noto ne6to,koeto sy6testvuva na tozi svqt i v jivota.Lubovta e rojba na izmamata,rajda razo4arovanieto.Lubovta e uteha v bezute6nosta,edinstveniq lek sre6tu smarta,za6toto tq e neina sestra!

.В душата ми е лед,в главата ми бушуват бури,в краката нахлува студен фронт и темна ми e мъгла пред очите паднала. Спаси ме! Прости ми,Слънце,и ме стопли!


Динозварите са изчезнали не заради рязкото застудяване, а защото мъжките динозаври се разсърдили на женските!Престани да ми се сърдиш,Саблезъбчо!

В Светото писание е казано: "Искай, за да ти се даде; търси и ще намериш; прости, за да ти простят!".

Приберете приятеля си от садо-мазо салона. От два часа се самобичува. Ау, моля ви, не знам какво е направил, но му простете, не заслужава тази участ.

Подскачам като маймуна,ядосвам се като тигър,ушите ми са клепнали като на слон,нагонът ме тресе като карпатска мечка дива слива!Прости ми,за да стана пак човек!

Направих толкова много грешки, че сега се чувствам като университет-всички се учат от мен!Прости ми! Всички грешат,но само тези,които обичат,си признават…

Оскар Уайлд е казал: Съгрешавайки, човек се избавя от влечението към греха. На мен вече ми остана само влечението към теб,затова ми прости.

Ако бях красив, можеше да ме харесваш! Ако бях мил, можеше да ме милваш! Ама понеже съм прост - можеш само да ми простиш!

Вече седми ден наши коли извозват сополиви кърпички от кофата пред блока на вашата приятелка.Спешно спрете да й се сърдите, защото сметището изнемогва.

Тези твои прекрасни гърди,ох,чуствените ти устни,ах,гладките ти бедра,ех!О-оп!Свърших!А сега свърши и ти нещо - прости ми!

Обичаш ли - люби безумно. ЗапочBаш ли - иди до край. Отсичащ ли - сечи с все сила.Наказваш ли - справедлив бъди.Прощаваш ли – завинаги ПРОСТИ!
Когато си щастлива,бъди скромнаКогати си нещастна,бъди горда.

Жестоко е Да бягаш от човека, Към кого с всичка сила се стремиш.


Преди да кажеш Нещо неприятно Помисли дали е абсолютно необходимо Да го кажеш!

Понасяй с достойнство, Това,което не можеш да промениш.
Не мога да забравя утрешния ден, Когато си помислих за всичката моя тъга И когато беше до мен и ти позволих да си отидеш, И сега единственото нещо,което трябва да ти позволя. Е да знаеш и това!
Светът е сцена,а всички с него сме артисти!
Живей така,че когато умреш. Дори и гробаря да плаче за теб!
Едва,когато нещо си отиде, Едва,когато с нещо се простиш, Разбираш,колко ти се види,
Разбираш и започваш да тъжиш. А празното местенце остава празно да боли И разбираш,че нещо,за което си живял си е отишло, Нещо,с което се прости!
Аз знам, ти никога не ще бъдеш мой, Ти вечно ще останеш на мойте сънища герой.
Как бих искала да бъдеш вечно с мен И все така знам,това е невъзможно и никога неще настъпи този ден. Ти никога не ще узнаеш,че влюбена сам в тебе аз И дълъг път си проправях,но ни веднъж до теб не спрях. А дните бавно си минават,оставят в сърцето ми следа.И ти за мен ще си останеш вечно една несбъдната мечта!
Ако все пак се родиш жена. Бъди безпогрешна мръсница!
Любовта е по-скъпа от всички съкровища взети заедно. Тя е диамант,които не могат да закупят и най-богатите царе. Тя е целият свят,макар,че я прегръщат две ръце.
Любов – този,които е казал,че любовта е сън, Може би е бил същият, Който по-късно е заявил, Че на сънищата не трябва да се вярва!
Любовта е съкровище от щастие: Колкото повече даваме,толкова повече остава.
Щастието съществува!Достатъчно е да го наречем с друго име.
Приятелството – то е като виното. Старейки или става по-добро. Или се разваля!
Леглото е най-святото нещо за човека. В него той се ражда,люби и умира.
Животът е верига от страдания. И малко обич смесено в тях. Животът е верига от страдания. И само малко радост в тях.
Първата любов се дълго помни, Първата целувка най-боли! Първата милувка дълго пари...
Най се помнят първите очи.
Не плачи!Не помагат сълзите! Стискай зъби!Мълчи! Много малко в живота е истина, Но понякога тя също боли!
Ако живееш – живей честно! Живей така,че никога да не причиняваш сълзи в очите, На хората,които обичаш и които те обичат.
Надеждата е нещо добро, Може би най-доброто от всичко на света, А нищо добро не умира.
Сбогом – когато тази дума е употребена от жена, Означава – до утре.
Когато съди грозното в човека, Човека няма себе си в предвид. Сам себе си да съди не е леко,
Ни най-приятно,но зад друг прикрит. Незнаейки сам себе си петни, Защото сбйто най-добре се вижда. Щом името с чуждо се смени.
Може да не съм първата ,с която се запозна, Но нека бъда последната,която ще забравиш.
Веднъж живееш – истински живей! Безкрай,докрай,завинаги,за всичко! Помни: животът не е чародей, Не е салон с герлянди и свещички!
Няма грозни жени! Има само мъже,коио не могат да ги оценят.
Колкото повече опознаваш хората, Толкова повече обикваш свинете!
Между влюбеният мъж и влюбената жена съществува не малка разлика. Мъжът извършва ред глупости, Докато жената се ограничава само с изричането им!
Когато пукна аз,не ще изтина и свежа ще остане мойта кожа. Защото алкохола,който сам изпила, Не ще ми позволи да се разложа!
Целувката е горно предупреждение за долно нападение.
Човекът ревнува не защото обича, А защото иска да бъде обичан!
Момиче,което се харесва на всеки, Рядко се задоволява само с един, А още по-трудно си намира съпруг.
Това,което не знаем за нашите приятели е докъде се простира тяхното приятелство!
Чрез нахалство към прогрез за личен интерес!
Не се лъжи в това,което ти казва той!Без значение кой. Той е един от тях,а знаеш ли кои са те? Е,аз знам и ще ти кажа. Това са онези,които винаги са ни лъгали,лъжат ни и ще ни лъжат „МЪЖЕТЕ”
Послушай ме,запомни мойте думи и няма да сгрешиш!
Не искам да се боиш. Ако се боиш жестоко ще сгрешиш! За тях сме ние нещо, само когато ни любят горещо!
Да обичаш – това е нищо. Да те обичат – това е нещо. Да се обичате взаимно – това е всичко!
Не е важно кого обичаш!Важно е как и защо го обичаш!
Да си щастлив значи да намериш своето щастие,в щастието на друг!
По-старите казват,че времето лекува всяка болка. Но дали някой знае как се изживяват толкова месеци и години,когато всяка сутрин те събужда една мисъл,носиш я през целия ден и вечерта с нея заспиваш. После идват други мисли,други болки,които всякаш ревнуват старата мъка и гледат как да я приглушат със силата на новата...!
Когато рискуваш,усещаш,че живееш!
Когато си млад,струва ти се,че живееш на чернова, Че истинският живот още не е настъпил, А когато настъпи – вече е късно!
Без болката човек е жив мъртвец,единствено чрез нея той живее!
Не казвай муката си и тъгата. Сълзи пред никого не лей! И ако можеш смей се над съдбата,за да не може тя да ти се смей!
Убеди хората,че нямаш нужда от тях. И ще станеш толкова желан/а, Че всички ще се въртят около теб.
Ш Ако някой докосне слънцето с парченце лед, то той те обича повече от мен! Твоята луна!

Ш Ти си като роза красива, но с разлика една, че зиме розата увяхва, но не и твойта красотa

Ш Най-желаният човек целуни и веднага го гушни!

Ш За всеки човек има любов, дори за хората от гара "Бов". Ние се обичаме, с истинските имена нещата наричаме. Любов, Любов, Любов, това е моят зов!

Ш През ветрове и бури през огън и вода сърцето ми до край е твое докрай дори и след смъртта. И в друг живот ще те намеря и пак сърцето си ще ти даря!

Ш Бледнеят другите пред тебе със своите посърнали лица и в моите мечти красиви единствен ти оставаш на света.

Ш Помолих Господ за цвете, той ми даде градина. Помолих го за река, той ми даде океан. Помолих го за ангел, той ми изпрати теб!

Ш Тi си Ангел, ти си Мед, ти си моя Сладолед!

Ш Ти си моята роза бяла, ти си красотата в мен изгряла. Целувките ти сладки като мед пробуждат Любовта в душата ми от лед!

Ш Обичам те! - Казвам го високо и ясно, с толкова нежност и топлина. Две думи свързани толкова тясно, защо две сърца не се свържат така?!

Ш Мили мой, аз те наричам владетелю на моето сърце! Мили мой, защото те обичам, скъпо на сърцето ми момче! Мили мой, аз ще шепна тихо през нощта!

Ш Бъди за мен любов - съдба, дари ме с нежна топлина! Живота мой - това си ти! Обичай ме, със мен бъди!

Ш Ти си моя любим, все едно на къде двама с теб ще вървим!

Ш Обичам те през ледове и бури! Обичам те през огън и вода! Сърцето ми до край е твое, до край - дори и след смъртта!

Ш Ако беше сълза, щеше да си в очите ми, ако беше цвете щеше да си в ръцете ми, но ти си човек и се намираш в сърцето ми!

Ш Ако бях птица, щях да пея за теб! Ако бях поет, щях да пиша за теб! Но не съм нито поет, нито птица, а съм момчето, което те обича!

Ш "Едно ти никога не забравяй, едно ти винаги помни, че някъде далеч в безкрая едно сърце за теб тупти!"

Ш "От всичко се отричам,от живота си дори,ако някого обичам,знай това си ти!"

Ш "Цял ден си пея и си сричам само,само теб обичам!"

Ш "Не питай защо те обикнах още от първия ден, а питай ако те загубя,какво ще стане с мен!

Ш "Всеки малък иска да стане голям.Всеки голям иска да стане още по-голям,а всеки още по-голям мечтае да стане като теб!ОТЛИЧНИК"

Ш "На каквото и да ти приличам, знай че много те обичам!"

Ш Преди да легнеш тази вечер, отвори прозореца, почувствай как вятъра те гали, чуй смеха на звездите и приеми целувката, която луната ти праща от мен!

Ш Някъде има ръце, които искам да докосна, някъде има очи, които искам да видя, устни, за които мечтая.Има човек,с когото искам да бъда на Свети Валентин!

Ш Обичта тревожна. Измамливо сърце. Тръпката остави. Ритъмът схвани. Милувката грабни. Душата мълчи. Мигът хвани – влюбен бъди!

Ш Искам устните ти по мен, искам плътта ти от сатен, искам да слеем влажността, искам танц от голота, искам те още на мига!

Ш Ако се чудиш кво да правиш в този ден, що не вземеш да се влюбиш в мен? Аз пък, още щом те зърна, тъпкано ще ти го върна!

Ш Кристалните отблясъци на любовта заслепиха света ми. Превърнаха душата ми в овъглена звезда...едва забележима в хаоса от чувства ... обичам те!

Ш Исках да бъда част от теб, да се промъкна между ударите на сърцето ти. Днес аз съм ритъмът на сърцето ти и самия теб повече от всякога. Обичам те!

Ш Обичам да ме обичаш както ти обичаш!

Ш Когато си мисля за теб изгарям,ела да ме угасиш!

Ш Целувала ли те е снежинката...? И виждала ли си тя как става на сълза? И аз бих искал така да те целуна, но се страхувам да не те загубя!

Ш "Като БЕЙЛИС сладка,като ШАМПАНСКО прекрасна, като ДАМПЕЛ истинска, като ТЕКИЛА страстна - ДА, това си ти за мен!"

Ш Обичам те, защо да крия? Обичам те, нима това е грях? Дори пред всички да отричам, ОБИЧАМ ТЕ, откакто те видях!

Ш Днес е светъл ден за нас, скоро ще настъпи час, в който ще те изтезавам шумно - ще те любя парещо и неразумно!

Ш Тази вечер, около 12 часа ще бъде извършено престъпление. Извършител – АЗ, жертва – ТИ. Мотив – СТРАСТ. Бъди точен, ако ти стиска!

Ш Един красив балон, в ръцете на пикантен слон, те чака скромно у дома - ела да ти го подаря! :)

Ш В живота срещнах те случайно и влюбих се във теб безкрайно, ще те обичам няма и съмнение, да те забравя нямам намерение!

Ш Ако можеше да знаеш как във теб се вричам!? Ако можеше да знаеш как сълзите ме се стичат!? Ако можеше да знаеш колко те обичам!?

Ш Усещаш, че литваш – тя дава крила. Най-светлото чувство навярно е тя. За нея си вечно готов – навярно това е Любов!

Ш За мен живота значат две очи, едно усещане за мъж по моите пръсти, за мен живота значиш само ти, във храма на сърцето ти се кръстя!

Ш Снощи под небето славно, с тебе беше ми забавно - свих си хиляди звезди, една от всички беше ти!

Ш Ти си моето сладко опиянение. Ти си моето наказание. Ти си моето минало. Ти си моето настояще. Обичам те! Бъди моето бъдеще!

Ш В тази нощ любовна и толкова греховна, я ела под моето одеало да ти покажа облачето бяло!

Ш Влюбен ли си ти, не зная, но аз изгарям в любовта за тебе всяка нощ мечтая да слеем тяло и душа!

Ш Красива нощ. Една звезда.И мисли сладострастни ме опиват, че точно тук, сега, в тази тъмнина, телата ни в едно се сливат. Ела в тъмното, ела!

Ш Очите ти блестят ли в този ден? Коя искра е там за мен? Не пламък, от пожар ще се разтърсиш, ако моя огън ти потърсиш!

Ш Сън ли си или мечта, загадка, отговор и тайна?-не зная. Но ме плени с кристална красота, душевност чиста и сияйна.

Ш Любов моя, искам да ти кажа: лежиш ми на сърцето, като свиня на шосето!

Ш О-чаквам те Б-оязливо, И-скам те, Ч-аровнико! А-ко М-ожеш, Т-ази вечер Е-ла!

 

 

 





Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - glorito
06.04.2007 11:39
mnogo qki sa spomen4etata az iskam da dobavq edin
Nikoga ne iskai ot jivota, pove4e ot kolkoto mojesh da platish!
цитирай
2. анонимен - anonimen
06.04.2007 23:06
mnogo iaki spomeni mnogo mi do padnaha
цитирай
3. анонимен - ne e vajno kakvo govorqt zad garba ti ...
12.04.2007 16:47
ne e vajno kakvo govorqt zad garba ti nali si pred tqh neka ti gledat gaza

letete galabi letete i pri ......... otidete ako spi ne go budete a ot men go celunete

kazvat ,,ku4ka''sam bila ami to vseki si ima harakter.kazvat ,,kurva''sam bila emi po pokrivite li da hodq.kazvat pari na zaem sam vzimala ta to 5 leva pari li sa
цитирай
4. анонимен - mnogo qki spomeni i tiq ot gore iskah ...
12.04.2007 16:50
mnogo qki spomeni i tiq ot gore iskah da gi dobavq.
цитирай
5. анонимен - stari spomen4eta sa poblikuvani
18.04.2007 23:03
Sexa e vqtar rabota no trqbva da pobuhva ot vreme na vreme; Nqma kurvi,ime jeni koito znaqt kakvo iskat i kak da go postignat.
tva e ot men
цитирай
6. анонимен - www.spomenik.hit.bg
30.05.2007 19:00
ako iskate da vidite mn mn mn mn ama mn po qk sait i spomeni ot toq vlezte v www.spomenik.hit.bg a va6ite mneniq i preporaki izpra6taite na e-mail shine_diamond@abv.bg
цитирай
7. анонимен - GaL4eTo
03.07.2007 00:01
Em Mn Me KeFqT TeQ SpOmEnI!!!
цитирай
8. анонимен - amiiii....
03.07.2007 17:19
ami mn sa qki BR ;]
цитирай
9. анонимен - za6toto lubovta e kato cvete koeto ve4e ne uhae ,kogato e v tvoite race........
07.07.2007 19:28
emi sait4ety si go biva kvo drugo da kaja.........
цитирай
10. анонимен - @@@@@$$
07.07.2007 19:29
qkyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
цитирай
11. анонимен - nikoi
02.08.2007 03:52
gotino!!!!kefi me!bravo!!!!!:) :) :)
цитирай
12. анонимен - bebinka
11.09.2007 13:17
ami haresaha mi .. mn sa qki
цитирай
13. анонимен - crazy_lori
26.09.2007 15:18
mnoo me kefat ama mnooo:):):):)
цитирай
14. анонимен - cveti
18.02.2008 12:57
mnogo sa qki spomen4etata ti napravo sa n1 {P}
цитирай
15. анонимен - sisiii
06.04.2008 19:39
I wrote your name
in the sand
but the waves
washed it away

then I wrote it
in the sky
but the wind
blew it away

so I wrote it
in my heart
and that's where
it will stay.
цитирай
16. анонимен - sisiiii
06.04.2008 19:41
YoU'LL ThInK LoVe Is To PrAy,BuT I'm SoRRy I DoN't PrAy ThAt WaY !
цитирай
17. анонимен - IvItOo34
19.04.2008 13:24
Qkyy bRAvy mnOoy mA Nakefiha .. :P
цитирай
18. анонимен - a
21.11.2008 19:23
ti ebem putkata maina ma kurvo smardela ebati tapiq sait
цитирай
19. анонимен - tapotiiiiii
09.03.2010 09:52
mamkmu mno tapotiii ste vkarali v sayta smotan
цитирай
20. анонимен - moiela
07.09.2010 00:57
zdr kak si
цитирай
21. анонимен - Hi
26.11.2011 03:13
Hello. <a href=http://kaleostra.info/>kaleostra</a>
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deni95
Категория: Забавление
Прочетен: 1275716
Постинги: 11
Коментари: 469
Гласове: 15
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930